Selamat datang

Selamat datang.blog ini sedang menjalankan kerja-kerja mengemaskini blog.harap maaf atas sebarang kesulitan.Teruskan bersama kami

Monday, July 30, 2012

Ramadan:E-book percuma!!


Alhamdulillah.Bulan Ramadan telah pun tiba.Pihak MukminSiber mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua muslimin,muslimat di seluruh dunia.Jadikan ramadan kali ini lebih bermakna bagi kita,dengan memperbanyakkan amalan kebaikan.Berpuasa bukan sahaja menahan daripada lapar dan dahaga bahkan menahan daripada segala kejahatan dan kemaksiatan atau perkara lagho yang kita sering lakukan.Ramadan kali ini,moga menjadi platform untuk diri kita memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.
Moga Tarbiyah Ramadan ini mampu mendekatkan diri kita kepada Allah.Jazakallah.

Buat ole-ole ramadan kali ini saya ,sila lah download e-book PERCUMA!! semarakkan ramadan daripada langitilahi.com sebagai satu info dan pembacaan tambahan buat kalian. klik disini untuk download.

Renungilah firman Allah:
“Wahai orang beriman, telah difardhukan ke atas kamu berpuasa, sebagaimana yang telah difardhukan ke atas kaum terdahulu sebelum kamu, moga-moga kamu menjadi orang yang bertaqwa.” Surah Al-Baqarah ayat 183.

Wassalam.


"Ke Arah Pemikiran Islami & Wacana Yang Lebih Padu"

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen :)